מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.
ריכזנו במיוחד בשבילכם את כל השאלות הכי נפוצות ששואלים אותנו, וביקשנו מהגיקים שלנו לענות עליהן. לקרוא, להחכים ולשמור במועדפים
מה מומלץ: מגן מסך סיליקון או
זכוכית?
זה תלוי בסוג המכשיר, במכשירים עם מסך מקומר עדיף מגן סיליקון ובשאר המכשירים יש מגוון זכוכיות שיכולות לשמור על במכשיר בצורה מקצועית וטובה.
הסוללה
קורסת מהר. מה עושים?
אל תרוצו ישר להחליף את הסוללה! במקרים מסוימים ישנן אפליקציות מסוימות במכשיר שגורמות לזלילת הסוללה בצורה מהירה במיוחד, יש להגיע לאיש
מקצוע שיבדוק את הגדרות המכשיר.
אין לי
מספיק שטח אחסון במכשיר ואני לא יכול להיכנס לאפליקציות במכשיר או להוריד חדשות.
מה עושים?
במכשירים מסוימים ניתן להוסיף כרטיס זיכרון
חיצוני. אפשר גם למחוק סרטונים ותמונות שלא צריך, להעביר למחשב או לגבות בענן.
נפל לי
הטלפון למים. האם המכשיר נהרס או שאפשר להציל אותו?
במידה והמכשיר נפל למים, מומלץ מאוד להגיע כמה
שיותר מהר לאיש מקצוע שיבדוק את הנזק שנגרם למכשיר במידה ואין אפשרות להגיע לאיש מקצוע יש לשים אותו בקערת אורז ולא לחבר לחשמל כדי למנוע קצר חשמלי .
נשבר לי
המסך בסמארטפון. האם כדי לתקן או שיותר משתלם להחליף מכשיר?
זה תלוי במכשיר שיש לך במכשירים מסוימים עלות
של מסך גבוהה ביחס למחיר של המכשיר ובמקרים האלה כדי להחליף מכשיר. במכשירים יקרים
יותר אומנם המסך יקר אבל עדיין שווה להחליף אותו.
אני כמעט ולא משתמש בטלפון ולא צריך טלפון
שעולה הרבה כסף. יחד עם זאת רוצה מכשיר שיעשה את העבודה.
יש
מגוון מכשירים לא יקרים שעובדים מצוין ועונים על כל הצרכים שלך. נשמח להמליץ לך על
מכשיר שיענה על הצרכים שלך.
המומחים של GEEKS MOBILE LAB-חנות
ומעבדת סלולר ישמחו לענות לכם על שאלות נוספות. מוזמנים לקפוץ ולבקר אותנו בחנות
או ליצור איתנו קשר: 072-3234001.